• شماره تماس:09357158490
  • ایمیل ما: saeediniya.mohamad@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-17:00

طراحی در مهرشهر

طراحی نما در مهرشهر:در این مقاله به اصول طراحی نمای مدرن می پردازیم. بناهای موجود در شهر در مجاورت ساختمان های دیگر هستند و نمای ساختمان باید با محیط اطراف خود در هماهنگی باشد.

طراحی نما در مهر شهر فازیک

در این مقاله به اصول طراحی نمای مدرن می پردازیم. بناهای موجود در شهر در مجاورت ساختمان های دیگر هستند و نمای ساختمان باید با محیط اطراف خود در هماهنگی باشد. علاوه بر زیبایی ظاهری و هماهنگی، نماسازی ساختمان موارد دیگری را نیز شامل می شود. نمای ساختمان به عنوان رابط ،نقش ارتباط دهنده فضای داخلی ساختمان با محیط بیرون را دارد. برای مثال با نماسازی می توان تابش نور به داخل را کنترل کرد و یا با ایجاد چشم اندازی زیبا، دید بصری مناسبی خلق کرد. نمای مدرن سبکی پر طرفدار در دنیاست که امروز بحث اصلی ماست.طراحی نمای مدرن در عین سادگی بسیار دشوار است که به صبر و مهارت خاص نیاز دارد .هر چند هر اقلیم طراحی خاص خود را دارد ولی نمای مدرن را در تمام مناطق میتوان استفاده کرد . امروزجهت معرفی نمای مدرن در خدمت شما هستیم .

 

 

طراحی نمای مدرن در مهرشهر :

تعریف سبک مدرن

سبک مدرن، سبکی است که معمولا از جدیدترین متریال در نمای ساختمان با استفاده از قواعد و قوانین خاصی استفاده می کند. در طراحی نمای مدرن از زوایا و خطوط عمودی و افقی خاص استفاده می شود.

طراحی نمای مدرن در مهر شهر
طراحی نمای مدرن در مهر شهر

 

Call Now Button